Thursday 11 February 2016

TEH HIJAU THAI YANG UMMPPPHHHH.

Assalamualaikum buat semua pengunjung blog produk halal thailand terbaik!!!

- lama saya tak update blog ni, namun meseg dan tempahan yang masuk tak pernah berhenti. Terima kasih kepada semua yg menyokong.

- ade orang rasa was was sebab barang dari thai, ada halal ke?? Ya!!! Memang terjamin halal. Insyallah.

Teh Hijau Thailand. Halal lagi brand no.1

- barang ni makin susah untuk diperoleh dek sekatan makin ketat di sempadan. Hargailah peniaga yg bersusah payah memenuhi permintaan para pelanggan.

- ada peniaga yang jual berlainan harga.  Ada harga rm 10 dan ada rm 18.. Raikanlah semua, yang mana anda jumpa, bertanya2, belilah dengan peniaga tersebut biarpu. Harganya mahal sikit. Disebalik tu mungkin ada tanggungjawab yg ditanggung. Kita bantu, kita dapat pahala.

- ade peniaga jual murah, itulah rezeki dia, namun sedikit hasil dan penat badan urus banyak sgt... Terkadang x padan dgn kos yg ditanggung dengan luang masa, kos minyak, internet dll..

- saya lebih selesa untuk pertengahan ( wasatiyyah ). Sy ada tanggjwab terhadap tnggungn family saya, ada kos2 tertentu yg sy hadapkan. Semoga yg berurusan dengan sy puas hati dgn layanan yg diberi.

- sebut bab khasiat, ada info sy dapatkan untuk memaksimumkan khasiat teh hijau ni, hendaklah diminum O saja... Tmbah susu atau gula mengurangkan sedikit manfaatnya.

- siapa berminat untuk jadi agen.. Jualan langsung di pasar2 mlm, sy ada design banting untuk agen yg ingin berniaga. Boleh wasup saya..

- Saja nk tegur2.. Sesiapa dah pernah beli dan cuba melalui sy, silalah komen2 dibawah.. Berniaga ni menambahkan kenalan...

Sekian...



No comments:

Post a Comment